Realitatea TV - ce spune ceara din urechi despre tine

În newsfeed-ul de la Facebook îmi apare următorul articol denumit sugestiv: "Ce spune ceara de ureche despre tine". Poftim? Ce spune ceara de ureche despre mine? Really?

Curioasă din fire deschid articol fiind redirecționată spre Realitatea net și citesc următoarele: "Un nou studiu sugerează că ceara din urechi diferă în funcție de rasă, unii oameni având mai mulți compuși chimici cauzatori de miros decât alții".

Să o luăm încet. Un nou studiu. Adică cum, au mai fost și altele? Mie greu să cred că niște cercetători cu Phd stăteau ei așa la o bere și se gândeau ce să mai studieze și au ajuns la concluzia că despre ceara din urechi nu s-a scris destul. Altceva. Ceara din urechi diferă în funcție de rasă. Îmi imaginez că aceași cercetători au chemat într-un loc niște persoane rugându-le să nu se spele în prelabil în urechi. Oare cum suna cererea? "Bună ziua domnule/doamna X, Vă informăm că sunteți norocosul/norocoasa care poate revoluționa știința. Ați fost aleși pentru a putea participa la un experiment ce va duce la schimbarea de mentalități! Vă rugăm să veniți la sediul Y din strada Z unde veți lăsa o probă biologică. Vă rugăm insistent să nu vă curățați urechile în prealabil". Mișto, nu?

Mai departe: "Într-adevăr, cercetătorii au observat, din rezultatele anterioare, că persoanele cu origine est-asiatică, precum și oamenii cu origini nativ-americane, dețin o genă care îi face să aibă ceară de tip uscat – față de cea udă de culoare galben-maronie – și mai puțin miros la sub braț". Pe bune??? Există mai multe tipuri de ceară de urechi? Și a doua chestie: care e legătura dintre ceara din urechi și mirosul de la sub braț?

Trag trei concluzii de aici. Prima e că am prea mult timp liber. Am intrat eu să citesc articolul pe Realitatea net și am citit și continuarea pe alt site și am scris și pe blog despre acest subiect. A doua concluzie ar fi că nimic nu mă mai poate surprinde. Dacă există studii (mai multe !!!) despre ceara din urechi, sau mai bine spus, și citez titlul din Realitatea: "Ce spune ceara din urechi despre tine", este clar că sunt depășită. Iar o a treia concluzie ar fi că sunt capabilă să câștig și eu o pâine din copywriting dacă astfel de articole văd lumina zilei.


P.S: Aștept următoarele articole precum: Cum să-ți tunzi părul pubian în funcție de zodie ăăăăm, asta nu se pune că e deja un articol, "Cum să îți cureți ceara din urechi în funcție de rasă", "Cum să îți tai unghiile de la picioare dacă ești stângaci", "Cum să îți alegi culoarea părului în funcție de cursul valutar",  ș.a.m.d. Zic că și asta sunt probleme importante ce trebuie studiate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...