Punct si de la capat.

Dupa o perioada lunga de timp in care am fost total rupta de realitate, o perioada in care singurii mei prietenii erau tigarile si noptile lungi nedormite, o perioada in care eram prezenta doar cu fizicul undeva si gandul imi zbura la lucrurile care ma apasau, am ajuns intr-un "happy place".

Nu-mi vine sa cred cat de usor mi-a fost sa ma debarasez de trecut, de tot ceea ce tinea de perioada de singuratate. Pur si simplu, intr-o zi, m-am hotarat sa trec mai departe, sa nu-mi mai plang de mila, sa nu imi fie rusine de nimeni si nimic, si pana la urma, sa-mi traiesc viata! Pentru ca am 21 de ani! E perioada cea mai frumoasa a vietii mele. Acum leg cele mai frumoase prietenii, acum fac cele mai mari prostii, acum e vremea betiilor, si a drumetilor, acum e perioada cand ma urc in tren si plec spre Necunoscut. Acum e timpul sa ma indragostesc, sa ma distrez, sa pierd noptiile...

E vremea nebuniei!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...