Jurnal studentesc [part 4]

Data: 09.0.2012
Mood: Silly
Melodie: Jamie Woon-Night Air

La o materie la care il aveam ca profesor pe Gabriel Branescu, proiectul final care tine loc de examen consta in realizarea unei campanii de comunicare pentru  Muzeul Tehnic Dimitrie Leonida. Toate bune si frumoase. Primim brieful de la EduMaps si realizam campania.
Miercuri. Seminar de la 8 dimineata la Tehnici de PR (proiect: strategie de comunicare pentru Blizzard). Seminarul s-a terminat la 10, asa ca ce facem pana la ora 18 cand aveam proiectul Dimitrie Leonida? Am mai finalizat prezentarea, am stilizat conceptele, am realizat visual key-urile. Si tot ne-a mai ramas timp. Am pierdut vreo doua ore in Argentin si ne-am dus la prezentare. Prezentare care a durat mai mult decat ne asteptam. Fiind ultima echipa, am stat pana la ora 21:40. Petrecusem la scoala mai mult de 12 ore.
Ideea campaniei noastre a fost selectata printre finalisti si sambata am fost nevoiti sa mergem la un pitch cu directorii muzeului. Am primit free pass la vizitarea muzeului si dupa, ne-am sustinut prezentarea.

Saptamana asta am fost la facultate mai mult decat in tot semestrul. Mi-a ajuns. Imi iau liber!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...