Seriale

Se termina vacanta. In curand incepe facultatea, proiecte, sute de carti de citit, speech-uri de sustinut, dezbateri, examene, materii imposibile. Am renuntat deja la job, pentru ca mi-ar fi fost imposibil sa ma descurc in timpul scolii.
A fost o vara reusita, am lucrat, am cunoscut persoane noi, am pus un ban deoparte, m-am distrat.
Sunt fericita ca am reusit sa vizionez toate serialele pe care am vrut. Si credeti-ma ca sunt o gramada. Am vazut: House MD, The mentalist, True Blood, Mad men, Entourage, The Bing Bang Theory, How I met your mother, Lie to me, Californication, Two and a half men. Acum, odata cu venirea toamnei, astept sa reincepa si serialele care au fost vara asta in vacanta.
Astept cu sufletul la gura noi episoade noi!

2 comentarii:

  1. Ti-am adaugat si eu blogul in stanga jos la Friends. Daca vrei alt titlu sa imi spui. Eu te rog sa ma treci cu titlul Cool Things in loc de Cool Finder. Mersi, o zi buna.

    RăspundețiȘtergere

I know you love me...