Nunta la romani

Ca orice fata care viseaza la un Fat Frumos pe un cal alb cu care sa se casatoreasca si sa ramana fericiti pentru toata viata, m-am gandit inca din frageda pruncie la nunta mea. Am planificat in detaliu fiecare amanunt: de la aranjamentele florale, cadourile pentru invitati, rochie, mesajul de pe invitatii, decoratiuniile salii, melodia cu care vom deschide dansul, pana la meniu si muzica. Singurul lucru care ma impiedica sa-mi organizez nunta acum e mirele. Fat Frumos inca nu a aparut.

De ce am abordat acest subiect? De curand am fost la o nunta. Iar proasta organizare mi-a atras atentia. M-a revoltat! Mirele facea parte din familia mea si aveam pretentii ridicate cu privire la el, insa stiti cum se spune, ziua nuntii e ziua miresei. Si s-a vazut! Ea a hotarat totul. Ea impreuna cu nasul pe care sincer sa va spun era o persoana cum rar mi-a fost dat sa intalnesc. Un om de o proasta factura, cu niste gusturi execrabile. Nunta a fost un dezastru. Vestimentatia lui si a familiei lui striga, urla a prost gust. Culori puternice, coafuri exagerate, machiaj strident si bomboana de pe tort plini de sclipici. Pe par, pe umeri, pe sani, pe picioare. A fost oribil, deranjant pentru ochiul meu fashionist. Alt element deranjant, stabilit tot de nas a fost legat de muzica. Nu ascult manele, muzica populara, de petrecere, dar am zis OK, e o nunta, gusturile nu se discuta, asa ca la inceput nu m-au deranjat aceste acorduri, insa sa asculti 13 ore astfel de melodii este un supliciu!

Am plecat de acolo oripilata... Am pierdut o zi intreaga, in loc sa stau acasa sa ma bucur de lectura unei carti bune, am fost obligata sa particip la o parada a prostului gust.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...