Fara parinti

Am fost singura acasa o saptamana, ai mei plecand in concediu. Pentru multi asta nu inseamna cine stie ce, insa pentru mine este un eveniment istoric. Parintii mei nu pleaca niciodata nicaieri! Eu niciodata nu am dormit fara parinti in casa, asa ca saptamana libera promitea multe.
Pe dracu'. Eu nu m-am gandit ca fiind mai mare decat sor-mea, eu trebuie sa fiu aia care face de mancare, care baga la masina, care hotaraste ce trebuie cumparat, cea care gestioneaza banii lasati de parinti.
A fost un chin! A trebuit sa fac cumparaturi! Nu mai cumparasem de ani de zile "painea cea de toate zilele" cam de cand era 6 bani. Am ramas fara bani in 3 zile pentru ca ne-am rasfatat cu mancare chinezeasca (tata nu o suporta), am fost la piscina doua zile si in IMAX sa vedem Harry Potter 7.
Eu nu am stiut fratilor ce inseamna sa economisesti. Sa stii sa gestionezi banii in asa fel incat sa-ti ajunga ceva vreme. La inceputul sapatamanii am mancat pizza si mancare chinezeasca pe care am stins-o cu Red's, Coca Cola si Vodka Absolut Mandrin iar in ultimile doua zile am mancat paine prajita unsa cu margarina, porumb fiert si am baut apa de la chiuveta.
S-au intors ai mei cu multe cadouri pentru noi iar eu mi-am luat o piatra de pe inima. Dupa o saptamana de framantari nu mai hotaram eu ce trebuie sa mancam a doua zi.
Dupa experienta prin care am trecut, ma rog sa nu mai plece, nu sunt pregatita pentru atatea responsabilitati.

Un comentariu:

  1. Ai avut o ex[erienta interesanta, asta duce si la putin mai multa maturizare, de obicei copiii nu prea ii inteleg pe parinti de ce nu reusesc sa le faca toate poftele :)) Cam asa e realitatea unui on matur cu griji si responsabilitati, asa ca bucura-te de tinerete !!!!
    Si bafta cu noul job, si asta e util !

    RăspundețiȘtergere

I know you love me...