Primul meu job

O saptamana ce parea a fi light, petreceri in pijamale, shopping intens si pierdut vremea prin ceinarii, s-a dovedit a fi una super aglomerata.
In postul trecut am spus ca am fost la Bursa locurilor de munca si niste tipe de la o firma ne-au luat numerele de telefon.Stateam si eu pe treptele de la TNB cu fetele si primesc un telefon.Mmm...sunt de la firma Ambition si va sun in legatura cu un job.Daca va intereseaza veniti la ora 17:00 la noi la firma.Sun baietii si ne intalnim in drum.Ajungem acolo, dam interviu semnam niste acte si plecam pe teren.
A urmat o saptamana extrem de obositoare pentru mine, obisnuita cu lenevitul.Lucrat in doua schimburi (Doamne, suna de parca lucrez in fabrica), cafele la greu, nopti nedormite, km intregi pe jos dintr-o locatie in alta, mijloce de transport luate nestiind unde ne duc.Una peste alta, a fost obositor dar si amuzant.M-am distrat copios cu baietii si au fost alaturi de mine cand eram pe punctul de a ceda.Am cunoscut oameni noi si mi-am deschis noi perspective in privinta carierei.A fost o aventura, o scapare din cotidian, din viata mea plictisitoare.

Un comentariu:

  1. aventura ca aventura, dar mai dormi si tu putin femeie!!!
    incepi acusica facultatea.
    take care! :D

    RăspundețiȘtergere

I know you love me...