Bucharest is not Budapest

Datorită lui Naumovici și a lui Moisescu cu a lui emisiune, am decis să urmez specializarea Publicitate la facultate. Leo Burnett a fost prima agenție de publicitate de care am auzit și asta deoarece B. Naumovici lucra acolo (înainte să-și mute catrafusele la 23), la această Leo sper să și lucrez în viitor.

Cu McCann am luat contact în SNSPA. Pe perioada întregului curs de Publicitate susținut de Dan Petre în primul an de studenție, am vorbit doar despre campania ROM (de-aș fi știut eu că subiectul va fi abordat de asemenea la alte 2 cursuri în următorii ani). McCann a devenit agenția second unde aș vrea să lucrez și a intrat sub radarul meu de urmărire permanentă. Ce înseamnă asta? Urmăresc activitățiile acestora atât în offline cât și din online. Proiecte, clienți, campanii etc.

Cea mai recentă campanie a celor de la McCann a batonului de ciocolată Rom se numește "Bucharest is not Budapest" iar rolul acesteia este de a încerca să pună capăt acestei confuzii între capitale (nicidecum promovarea și creșterea cifrei de vânzare a produsului :))) ). Campania este una reușită. Mie personal îmi place foarte mult. Puteți intra aici http://www.bucharestnotbudapest.com/ pentru afla mai multe detalii despre aceasta.

Ca execuții în offline, avem bannere amplasate pe aeroportul Otopeni (imagine preluată de la Manafu). Cei de la Iron Maiden, care au gafat în trecut au avut concert în București săptămâna asta.
În ceea ce privește online-ul, de pe site-ul oficial, se pot downloada extensii free de Firefox și Chrome care au incorporat mesajul "do you mean...", un blog widget (pe care îl puteți vedea și la mine pe blog în partea dreaptă a ecranului), coperte de Facebook și un video pe Youtube. Mai jos video-ul și coperta oficială a paginii de Facebook a campaniei. 



Ce să zic, campanie super tare. Agenție care are întotdeauna idei fresh și inovatoare. Salut această inițiativă cum am făcut-o și cu cea de la Gândul. Chiar dacă motivul este simplu -creșterea vânzărilor produsului, campania este una reușită. La mai multe astfel de campanii.



2 comentarii:

  1. cu campania asta v-ati facut de ras cu bannerul pentru Bruce. Voi stiti ca omu ala printre altele e profesor de istorie? si ca stie cu siguranta mai multa istorie de cat voi despre Romania ? ba chiar in timpul concertului cand cineva a aruncat pe scena un steag bulgar el la aruncat inapoi spunadnd ca ar vrea sa fluture un steag romanasc nu bulgar. Sincer nu ati gasit persoana potrivita de care sa faceti misto si pe care sa o luati peste picior.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer eu cred că Bruce s-a nimerit a fi personalitatea cu o rezonanță mai mare la debutul campaniei. Nu cred că au insistat foarte mult pe el ca individ. Cred că dacă campania ar fi început la sfârșitul lui august, bannerele i s-ar fi adresat lui Roger Waters.
    Nu cred că cineva s-a gândit să facă mișto sau să-l ia peste picior în special pe Bruce. Desigur, fiecare are dreptul la opinie.

    Vă mulțumesc pentru comentariu. Seară bună!

    RăspundețiȘtergere

I know you love me...