Campanie Radio Guerilla

S-a terminat sesiunea cu examenul de la Campanii de Publicitate care a facut 90 de studenti (Publicitate anul II) vedete la radio Guerilla. Subiectul nostru a fost analizarea unui print al campaniei "Romana de Romania- Un demers radio Guerilla pentru o vorbire frumoasa". Vestile circula repede, asa ca unul dintre noi a trimis vorba mai marilor de la radio. Au urmat emisiuni in care colegii mei au intrat in direct, emisiuni in care s-a dezbatut eficacitatea acestei campanii si emisiunii in care s-a pus accentul pe faptul ca, pentru prima oara o campanie romaneasca desfasurata la un post de radio a fost subiect de examen. Noi suntem familiarizati cu aceste campanii, IQads-ul este un fel de Facebook pentru noi, si cu acestea ca fiind subiecte de examen (anul trecut la cursul lui Dan Petre, subiect de examen a fost analizarea campaniei Noul Rom-the Taste of Coolness iar la Relatii Publice a fost comentarea unei campanii de PR).
Ma bucur ca in cadrul facultatii mele, sau mai degraba a specializarii pe care mi-am ales-o, pot avea contact la insight-urile unor campanii de succes. De asemenea ma bucur, ca le pot aprecia cu un ochi critic, le pot identifica publicul targetat, pozitionarea, timing-ul si chiar le pot anticipa campaniile viitoare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...