House MD

Vazusem primul sezon din House pe TVR 1 mi se pare, acum ceva vreme. Mi-a atras atentia, eu fiind addicted to seriale cu doctori sau criminalisti (see Grey's Anatomy, CSI sau Criminal Minds) dar avand mult de invatat am hotarat sa ma uit la el atunci cand am timp berechet.
Si ce sa fac acum? Am terminat facultatea, nu lucrez nicaieri, ma uit la House MD, clar.Asa ca timp de o saptamana am vazut toate cele 7 sezoane aparute.
House e absolut genial, un guru al medicinei. Un tip anti social, arogant, impulsiv si dependent de droguri (Vicodin). Toate aceste lucruri il fac diferit de stereotipul doctorului preocupat de sanatatea pacientilor. Isi alege cazurile cele mai dificile, imposibil de rezolvat de alti doctori. Iar pentru el, nu conteaza pacientii, nici nu vorbeste cu ei mergand pe premisa ca toata lumea minte ("everybody lies" este si moto-ul serialului), tot ce conteaza pentru acest doctor este rezolvarea puzzle-ului de simptome ciudate si diagnosticul final. Sunt unele episoade care te lasa masca, nici nu te astepti la diagnosticul gasit de echipa.
Vorbeam cu un prieten si mi-am dat seama de o chestie. La inceput, primele 3-4 sezoane apreciezi inteligenta lui House, esti atras de cazurile interesante, si de brainstroming-ul unde care se analizeaza simptomele, se stabileste tratamentul. Incepand cu sezonul 5 dinamica se schimba. Apar interactiunile intre personaje: Chase cu Cameron, Forman cu Thirteen si bineinteles House si Cuddy.
Discutiile in contradictoriu dintre Cuddy si House sunt amuzante in special datorita "glumitelor" lui cu tenta sexuala referitoare la aspectul fizic al ei.  Ma amuz de asemenea cand urmaresc dialogurile dintre House si Wilson (cel mai bun prieten al lui). Wilson este si  un personaj interesant care aduce sarea si piperul in serial. Serialul este unul dintre cele mai bune din ultimii ani. Il recomand tuturor!

Si ca sa va amuz un pic, un  filmulet cu House mai jos.

Un comentariu:

  1. Buna
    Multumesc pentru link
    Te-am adaugat si eu cu titlul Nameless sper ca e bine. Daca doresti altul spune-mi si il modific
    O seara placuta

    RăspundețiȘtergere

I know you love me...