Daca iubesti accepti sa faci compromisuri! True or false?

Mereu am sustinut ca eu nu ma voi schimba niciodata, ca nu voi pune mai presus de propria persoana pe nimeni altcineva, nu ma voi lasa influentata sau manipulata de vreun barbat, si in mod sigur nu voi face vreodata ce vrea barbatul. Sunt o feminista convinsa! Avem drepturi egale, au trecut vremurile in care canta cocosul in casa! Si totusi, in relatiile pe care le-am avut mi-am dat seama ca am facut compromisuri pentru respectivii indivizi.

Primul meu prieten, Bogdan, m-a rugat sa tinem relatia noastra ascunsa pentru ca fosta lui prietena (care statea la scara alaturata) sa nu sufere. Nu a vrut sa o raneasca, era un tip sensibil si respecta fiecare fata cu care era. Nici in ziua de azi, tipa nu a aflat ca noi doi am fost impreuna.

Pentru Cristian, Mr Popularity in liceu, m-am lasat de fumat. Era fotbalist si tinea foarte mult la conditia fizica, asa ca nu fuma. M-a convins sa ma las si eu. A tinut asta vreo 6 luni (fumam doar acasa, niciuna la liceu si mancam 1 pachet de guma), dupa ce ne-am despartit, viciul s-a intors. Din pacate pentru buzunarul meu subtire.

Pentru EL, (nu merita sa-i scriu numele sau sa primesca vreo identitate, il voi numi generic "EL" ) timp de 2 ani, am facut cele mai multe lucruri.  Mi-am schimbat atitudinea, stilul de viata, am invatat sa las de la mine, sa-mi controlez reactiile, sa vad realitatea dura de sub clopotul de sticla in care m-au crescut ai mei. Am fost prietena si iubita. Am ras si am plans. Am iubit si am suferit.

Matei, e un tip pe care l-am cunoscut recent. Leu ca mine, student la Universitatea Bucuresti. Suntem un fel de pansament unul pentru altul amandoi iesind din relatii lungi si dureroase. Ne intelegem, stim ce inseamna sa suferi, sa fi inselat, sa pierzi totul intr-o secunda. Realizez ca in relatia noastra nu pot face ce mi-a cerut, sa-l iubesc. Nu pot. E un super baiat, genul bun de adus acasa si prezentat parintiilor. Imi face toate poftele, ma asculta, ma cauta mereu, e alaturi de mine la greu. Tin la el insa nu-l pot iubi, inca nu mi s-a vindecat rana din suflet si urasc asta! Merita sa-l iubesc, sa-i raspund cu aceasi dragoste pe care mi-o ofera. Nici nu se compara cu EL. Si totusi, nu pot. Nu acum.

Faci compromisuri cand iubesti? Eu da. Fac, pentru ca atunci cand iubesc, iubesc cu toata fiinta.
E bine? Poate ca da, poate ca nu. Depinde din ce unghi privesti... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...