Tag-uri

Va prezint si voua ce cuvinte cheie duc la blogul meu:

tarfe giurgiu- dar alea au ceva special?
tpu.ro de incredere- vrei sa-ti dai datele personale?
calatorie prin mintea unei adolescente librarie.net-eeee, asta da! cautati aici
haine gratis- nu aici
melodii de f**t- la playlist-ul asta nu m-am gandit sa-l fac.
nameless ce inseamna- inseamna fara nume.
adica 1830- asta e privat.
tarfe mehedinti- astea ce mai au?
silicoane- nu am.
referate sadoveanu amintiri din copilarie- frate, ala e creanga!
moca- cafeaua? sau ceva free?
cine a fost la nunta cu wilian si cheit- "Cheit" e Kate si "Wilian" e William in primul rand, si nu, nu am fost, de ce?
rochie de mireasa pentru mine- cu semn de intrebare? adica? vrei acordul meu?
ce varsta crezi ca am- tu? ma lasa rece...
unde gasesc curve fara sa le platesc- nu stiu. sigur nu pe google. Mai lasa netu'
ce insemna OMG- Oh my God!
il iubesc pe damon ce sa fac- toate il iubim
vampiri exista- doar in carti
facultatea de management- nu, de comunicare si relatii publice
preturi olynth de tras pe nas drog- ce?
ce fac daca nu mai iubeste- cine? cainele? pisica?
stefan sau damon- damon fara discutie
nu am prieteni- pentru ca stai ca boul/ vita pe net in loc sa iesi sa socializezi
vreau sa imi tai venele- si ce vrei de la mine? lama?
stupid and contagious nirvana- rock on! smells like teen spirits!
id lu bendeac- pentru?
cu ce ma imbrac la bal- cu haine, gen.
cand sa ma imbat - cand vrei
vreau sa nam restante- si eu vreau...
cum fur ceva fara sa-si dea seama- hotule!
h&m- in Unirii sau Afi
ce e fucsia- o culoare, un roz
vreau sa nu raman gravida sau insarcinata - care dintre ele doua ar fi mai grav? (din intrebare pare ca te referi la doua chestii diferite).
sper sa te f*t- pe mine? nu mersi.
cumpar cursuri anul 3 fcrp-dute la cactusi
nu stiu engleza deloc doar spaniola in telenovele- felicitari! Mama ta cred ca este mandra!

Misto, nu? Mereu ma fac sa rad intrebarile stupide ale altora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...