Nana

Nana, verisoara mea a implinit 5 ani asa ca am dat un mega party pentru ea. Fac parte dintr-o familie mare, asa ca la aniversari sau evenimente importante, toata lumea se strange la mine acasa. Avand in vedere ca mezina familiei si-a sarbatorit ziua, ne-am strans iarasi toti. Muzica buna, free karaoke, bufet suedez, discutii aprinse, depanari de amintiri, cadouri, tipete de bucurie, baie mereu ocupata si dormit la gramada.
Imi iubesc familia, suntem foarte uniti si apropiati unii de altii asa ca orice eveniment e motiv de sarbatoare.
Nana e deja domnisoara, nu mai vrea sa o strigam Nana, vrea Ana Maria, si-a facut o lista de pretenii referitoare la organizarea petrecerii, ne-a spus fiecaruia ce sa ii cumparam si a fost nemultumita cand sor-mea nu i-a cumparat ce a vrut.
Doamne cat de repede a crescut...ce repede trec anii...

Eu care eram impotriva copiilor am ajuns sa o iubesc atat de mult incat nu-mi vine sa cred, e parte din mine...

P.S: Nana la 3 ani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...