Dorinte pentru anul 2011

Un an nou a venit...2011.A sosit cu zapada si frig.In noaptea de Revelion era un ger de crapau pietrele.
Am uitat sa-mi pun o dorinta la miezul noptii si de asemenea nu vreau sa cred ca voi face tot anul ce am facut de Revelion.Trust me...nu  e de bine;)

Pentru acest an imi doresc:
  • sa iau cele mai bune hotarari pentru mine
  • sa capat mai multa incredere
  • sa ma duc la concertul  Radiohead
  • sa i se indeplineasca dorinta sora-mii.
  • sa o mai raresc cu tigarile
  • sa trec cu bine peste primul an de facultate.
  • sa-mi vad prietenii mai des.
  • sa fie toata familia mea sanatoasa.(anul trecut, s-au imbolnavit pe capete:D)
  • sa ascult in continuare muzica buna
  • sa ma concentrez asupra mea mai mult
  • sa invat sa cant la chitara
  • sa merg la munte cu nebunii din liceu
  • sa nu renunt la principiile mele
  • si sa ma distrez mai mult ca anul trecut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...