I wonder...

Ma bucur de vacanta...ma distrez cu prietenii, ma trezesc la ce ora vreau, beau Cola all day (please don't tell my grandmother:P), ascult muzica, ma plimb, desi nu e prea frumos afara.
Imi place vacanta.Nu esti stresat ca intarzii la scoala, ca nu ai invatat, ca trebuie sa predai un referat sau ca ai de dat un test extrem de important.Poti face e vrei tu...bineinteles ca totul dureaza foarte putin, mai e putin si incepe semestrul II.Abia astept sa se termine anul asta.Sa termin cu BAC-ul si sa ma bucur in sfarsit de viata.Asta pana la incrierea la facultate.

Apropo...atatea griji imi fac pentru facultate, imi este greu sa ma decid, azi mi-am dat seama ca pot urma e facultatea vreau.Spre exemplu medicina.Azi la televizor vad o stire, citez "Am avut un numar foarte ridicat de persoane internate, acuzand dureri si avand diagnsticul de cazut in strada"WTF?Cazutul in strada e diagnostic?Asta o puteam spune-o si eu si verisoara mea de 4 ani.Singura diferenta dintre noi doua si asistenta este o diploma care ii atesta pregatirea.Sau nu.
Deci pot, urma ce facultate vreau.Pot sa ma fac astronaut ca stiu cum se numeste galaxia noastra si ca Neil Armstrong a facut primii pasi pe Luna.Pot sa devin si creatoare de moda, mereu ma uit la Project Runway.
Atatea posibilitati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...