R.I.P Michael Jackson


Nici nu realizez cum s-a intamplat.Ieri toata canalele de televiziune afisau o singura stire.Credeam ca l-au arestat iar pe Gigi, a evadat Tolea din inchisoare sau Pamela e amanta lui Diaconescu asa ca am ignorat totul.Intr-un tarziu am aflat despre ce e vorba.Regele pop a murit.A murit.Unii spun ca a facut atac de cord, altii ca a decedat in urma unei supradoze de medicamente.Lumea e socata.Eu sunt socata.Nu eram un fan infocat al artistului dar am ascultat ani la rand melodiile lui.Cum sa nu te marcheze song-uri precum Thriller, We've Got A Good Thing Going, You're The Best My Friend, My Love, Break Of Dawn, Enjoy Yourself, It's Too Late To Change The Time...
Consider ca Michael Jackson isi merita denumirea de regele pop.Impreuna cu Elvis Presley si The Beatles si-a lasat amprenta pt eternitate asupra muzicii mondiale.
Melodia Thriller este preferata mea si o puteti asculta aici.

Michael Jackson
29 august 1958-25 iunie 2009

Un comentariu:

  1. inca nu pot sa cred ca a murit...nu e adevarat :(( si era nascut pe 29 :-<...Dumnezeu ii ia pe cei tineri :-<. Asa a fost si cu Kurt Cobain si multi altii...desi moartea difera din pacate.

    R.I.P Michael Jackson!!!

    RăspundețiȘtergere

I know you love me...