bored...

My life is kind of boring this days...

Scoala e pe terminate...
Imi este dor de Raluca...
Toate serialele la care ma uitam s-au terminat (Lost, Prison Break, Gossip Girl)...
Am terminat de citit High fidelity de Nick Hornby si La limita ratiunii de Hellen Fielding...
E prea cald...
Iau 6 in teza la franceza...
Vreau inghetata la dozator...
Imi vreau serialele inapoi...
Am baut 5 Redbull ieri seara...
Mi-am facut unghiile albastre...
Ascult muzica in draci...
Ma cert cu my boyfriend...
Vreau sa ma tund...
Am participat la "Hug Hour"-Ziua imbratisarilor gratuite...
Mi-e pofta de porumb fiert...
S-a intors Nana...
Vreau sa ma angajez...
Ascult de innebunesc melodia castigatoare a Eurovisonului:Alexander Rybak-Fairytale...
Colega mea de banca a luat permisul...
A fost martora unui accident rutier...
Am pierdut 1 milion...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...