Green Fest

Mare agitatie zilele astea pe acasa din cauza concertului.Cum care concert???Concertul din parcul Izvor.Green Fest.A fost de milioane.Fantastic.Am mers impreuna cu cei mai buni prieteni si ne-am distrat copios.

Sambata am fost in gasca completa.Toti 6.Si bonus cativa prieteni de ai lui Alex.A fost o atmosfera de vis.Am ajuns in timpul recitalului celor de la Zdob si Zdub.Cam tarziu.Parcul era full.Nu puteai arunca un bat.
Ce nu a fost bine:Praf.Tone de praf.Am crezut ca ma asfixiez.Al doilea lucru deranjant a fost organizarea.Puteau infiinta mai multe terase.Am stat aproape o ora ca sa cumparam bere si suc.Pe jetoane.

Au urmat cei de la The Herbaliser.Am dansat si am tipat de nu mai puteam.Ne-am asezat toti intr-un cerc pe jos.La Guano Apes atmosfera atinsese cote maxime, in special pentru Alex.A dansat frenetic.A facut pogo, a fost ridicat pe sus.Ce mai...O nebunie.Am ajuns extenuati acasa.Nu am mai putut face nimic.


Participarea la ultima zi a concertului a stat sub semnul intrebarii deoarece ploua ca dracu!Si nu furtuna sau vijelie.Nu....ploaie marunta si plictisitoare.Insa pasiunea pentru muzica a fost mai tare si am plecat spre Izvor.Fara Edy.Deh-pretentios....
Am ajuns pe la 3 hotarati sa ocupam gardul.L-am ocupat.Nu ne-am miscat de langa el/sau de pe el pana la sfarsit.Am vazut repetitiile celor de la Vita de vie si Stefan Banica Jr.Am facut o mie de poze...
Am ramas uimita de recitalul Publika.A fost primul lor concert....Super tare canta tipii.Am aplaudat frenetic la sfarsitul lui.Au urmat cei de la Mandinga.

Alex X:X:X:X.Alex...offfff.Frumos baiat.

M-am suparat pe Liviu, l-am rugat sa-mi fac un video cu Alex (camera de 5 M pixeli) si el a filmat doar dansatoarele.Mandinga au cantat bine si au facut un frumos show.Costume, lumini, dansatore+un nr de streptease.Pentru fete.Au dansat unii...Omar,Tony, si inca unul.
Concertul s-a incheiat (pentru noi) cu cei de la Vita.La melodia "Basul si cu toba mare" ragusisem.Nu mai puteam.Au fost genial.Despot rocks!!!!
Am ajuns acasa fara sa mai stam la Banica.Too cold.Am stat in frig si ploaie 7 ore.De ajuns.

Sigur mai repetam experienta.Ne-a plouat si probabil o sa stau saptamana viitoare in pat bolnava dar a meritat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...