Leapsa furata

1.Zi-mi ceva despre tine.
Imi urasc parul cret.

2.Ai porecle? Care?
Porecla mea de mica e Maddie (bunica si matusa mea urmareau serialul Maddie si David). Mai nou am primit porecla "Scorpia"- o fi de bine?

3.O melodie trista si una perfecta.
Trista: Cry me a river-Justin Timberlake
Perfecta: Time is running out-Muse

4.Desenul animat preferat din copilarie.
Tom si Jerry.

5.Ce nume ti-ar placea sa ai daca ai putea avea altul?
Evelyn.

6.Ce animale iti plac?
Pas. Nu-mi plac animalele.

7.Unde te simti in siguranta?
Acasa.

8.Ce iti place cel mai mult sa faci/vezi/mananci/asculti?
Sa fac: sa dorm, sa citesc, sa scriu, sa ascult muzica.
Sa vad: copii mici, indragostiti in parc, seriale, marea.
Sa mananc: Snickers!!!
Sa ascult: muzica, marea, bebelusi chicotind.

9.Un lucru care iti place la tine si un lucru care nu iti place.
Imi place ca sunt isteata si ma descurc in orice situatie.
Nu imi place ca nu am incredere in mine.

10.Ce urasti cel mai mult?
Minciuna, oamenii falsi sau aroganti, sa ma trezesc dimineata, sa raman fara tigari, sa nu am bani sa-mi cumpar carti.

11.Ce iubesti cel mai mult?
Sinceritatea, Coca Cola, pe Nana (verisoara mea), sa citesc, sa ascult muzica, sa mi se dea drepatate.

12.Un lucru/o persoana de care nu te poti lipsi?
Lucru: cartile.
Persoana: bunica.

13.Ce te enerveaza cel mai tare?
Sa fiu mintita.

Serviti-va daca doriti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...