Wishlist de Craciun


Am preluat leapsa de pe blogosfera.Trebuie sa spunem cum ar trebui sa fie Craciunul perfect.So...

Mi-as dori ca de Craciun, sa ninga cu fulgi mari care sa danseze in vazduh si sa coboare formand o patura imaculata de zapada.Oamenii sa fie cuprinsi de magia Sarbatorilor si sa uite de grijile cotidiene, sa uite de necazuri si sa fie mai buni unii cu altii.
Imi doresc ca locuinta mea sa fie impodobita in spiritul Craciunului, cu multe luminite, ornamente si plina de veselie si culoare (checked).
Orasul sa prinda si el de asemenea viata si culoare, iar spiritul sarbatorilor sa se simta in aer…
Mi-as dori ca oamenii sa nu se mai gandeasca la "ce pun pe masa de sarbatori", vorba lu' Mircea Badea, "frate, doar de Craciun, mancam?".
Sper ca Mosu' sa vina la mine, pentru ca am fost cuminte anul acesta.
Vreau sa ma plimb pe strada noaptea si sa ma bucur de luminitele orasului.Sa petrecem pana dimineata lepadand amintiri.
Verisoarei mele sa-i placa surpriza pe care i-o pregatim (vine Mos Craciun la ea).
Ca sa nu uit, soneria telefonului este "Last Christmas"- George Michael.

 P.S:Cadoul meu pentru fanii Twilight.Poza din postare este din mult asteptatul film Breaking Dawn.
Leapsa merge la Raluca, Mita, Liviu si cine vrea o poate lua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...