Am doar 18 ani...

Mi-am aruncat ochelarii mei preferati ai copilariei...ochelarii prin care vedeam numai roz.I-am inlocuit cu cei ai maturitatii prin care vad doar alb-negru.Ocazional gri...

Am schimbat cartea inocentei si a surasului de copil prin care obtinem de la parintii ce vroiam cu cea a maturitatii care vine cu avantajele sale precum libertate, drept de vot(eu cu cine votez...hiccc:))) si permis.

Stau si ma gandesc ca vroim atat de mult cand eram mica sa cresc incat as fi facut orice..acum vreau sa ma intorc la gradinita.La perioada cand nu aveam nici o grija.Cand eram preocupata de jucarii...

Realizez ca fiecare perioada are farmecul ei.Si acum inerc sa ma bucur de farmecul varstei de 18 ani...

Am doar 18 ani...sunt nebun, iubesc si nu am bani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...